De eerste dagen van de reis. - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Vennix - WaarBenJij.nu De eerste dagen van de reis. - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Vennix - WaarBenJij.nu

De eerste dagen van de reis.

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 April 2017 | Spanje, Palma de Mallorca

Hallo allemaal, leuk dat jullie mijn verslag gaan lezen!

Laten we beginnen bij de avond voor vertrek. Ik dacht nog eventjes wat calorieën verbranden met een voetbaltraining voordat we in Mallorca met onze bikini's op het strand gaan liggen.. De trainer zei al meteen: 'goh inge wat sportief, je neemt wel een risico dadelijk verrek je nog iets..' en ja hoor ik verzwik mijn enkel en lig plat op de grond. Natuurlijk erg veel pijn en 's avonds een groot ei op mijn enkel, maar niets te klagen ik ging hoe dan ook gewoon de volgende dag in het vliegtuig richting Mallorca.

Alle koffertjes klaar, vriend, broer, vriendin en ouders klaar voor vertrek en op naar het vliegveld in Brussel. Na 1,5 uur rijden daar aangekomen en was het nog een heel gedoe om strompelend over het vliegveld te 'lopen'. Het leek ons daarom een goed idee om ergens een rolstoel te huren om mij zo verder te vervoeren. Dit had ik nog nooit eerder mee gemaakt en is toch best raar als iedereen je zo aankijkt.. Maar goed, afscheid genomen van iedereen, rolstoel gedumpt en we konden in het vliegtuig stappen, op naar de zon! :)

Na een beetje vertraging en 2 uurtjes vliegen aangekomen op het vliegveld in Palma de Mallorca. We hadden onze koffertjes snel en een taxi gepakt naar ons appartement. De verhuurders verwelkomde ons super lief en hielpen ons met de koffers. Het appartement is super! Vooral het dakterras is erg gezellig. Daar maakte we dan ook meteen gebruik van, lekker chillen in de Spaanse zon en bijkomen van de reis. Na het uitrusten hebben we eerst wat boodschappen gedaan en natuurlijk verdwaald.. Uiteindelijk toch het appartement terug gevonden, ons klaar gemaakt en zijn we lekker wat gaan eten in de stad Palma de Mallorca. We hebben veel gezien en veel gewandeld (wat opzich best goed ging na een tijdje). De verlichte Catedral en de hele lange haven is erg mooi om te zien 's avonds.

De eerste nacht is mij goed bevallen. Ik heb erg lekker geslapen en mijn rust ingehaald. Ook merk ik dat mijn enkel wat beter gaat en dat is wel erg fijn als morgen de eerste stagedag begint! Vandaag zijn we begonnen met een bezoekje aan Castell de Bellver, een oude kasteel uit de 14e eeuw. Het ligt op een heuvel waardoor we hier een mooi uitzicht hadden op Mallorca. Daarna zijn we wat gaan lunchen in het stadje, ik moet zeggen dat het tot nu toe allemaal nog super lekker is. We waren erg benieuwd naar het strand dus deze hebben we dan ook meteen even bezocht en om niet te vergeten even bij een beach bar een lekker wijntje gedronken. Helaas was het niet zo'n heel mooi weer vandaag maar vanaf morgen wordt het weer een stuk beter!

Morgen begint onze eerste stage dag. Ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn en wat onze werkzaamheden zullen worden! Deze ervaringen zullen jullie lezen in mijn volgende reisverslagen.

Liefs Inge

  • 30 April 2017 - 22:42

    Toon En Annemie:

    Je hebt er een mooi verhaal van gemaakt,
    dit is leuk om te lezen. Geniet van je stage periode
    En vooral van je vrije tijd:)

  • 30 April 2017 - 22:49

    Ruud:

    Leuk verhaaltje Inge! Wel handig, zo hoef ik niet iedere dag te zeuren om te vragen hoe het met je gaat haha! Veel succes, en vooral veel plezier! Geniet ervan schat! X

  • 01 Mei 2017 - 12:10

    Marjo:

    Hoi Inge. Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat. Heel veel succes op je eerste stagedag. X

  • 01 Mei 2017 - 19:00

    Anja:

    Veel plezier en succes met je stage

  • 03 Mei 2017 - 19:24

    Daphne:

    Hoi Inge en Anna,

    Leuk om jullie blog te lezen, en balen van je enkel! Ik hoop dat jullie het super erg naar jullie zin krijgen, en maak er de beste tijd van samen! We gaan zeker nog een keer skypen met zijn vieren.

    Ik houd jullie in de gaten lieverds!

    Liefs,
    Daphne

  • 03 Mei 2017 - 19:27

    Loutje:

    Heeey meiden,

    Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen. Ik hoop dat het al wat beter gaat met je enkel Inge! ;)
    Super veel plezier daar in Mallorca, maar dat gaat vast goed komen! XXXX Groetjes vanuit Griekenland

  • 03 Mei 2017 - 19:28

    Loutje:

    Heeey meiden,

    Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen. Ik hoop dat het al wat beter gaat met je enkel Inge! ;)
    Super veel plezier daar in Mallorca, maar dat gaat vast goed komen! XXXX Groetjes vanuit Griekenland

  • 03 Mei 2017 - 19:28

    Loutje:

    Heeey meiden,

    Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen. Ik hoop dat het al wat beter gaat met je enkel Inge! ;)
    Super veel plezier daar in Mallorca, maar dat gaat vast goed komen! XXXX Groetjes vanuit Griekenland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 4821

Voorgaande reizen:

29 April 2017 - 10 Juli 2017

Mijn eerste reis naar Spanje!

Landen bezocht: