Laatste weken :( - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Vennix - WaarBenJij.nu Laatste weken :( - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Vennix - WaarBenJij.nu

Laatste weken :(

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 September 2017 | Spanje, Palma de Mallorca

De laatste weekjes van het mooie avontuur zijn helaas aangebroken. Wat gaat de tijd toch snel! Alles is vlotjes gelopen tot dat we merkten dat er werd ingebroken in ons appartement. We kwamen erachter dat er geld miste, dingen verplaatst werden en Anna's camera weg was. Het raarste was nog dat er geen inbraaksporen waren dus dat het iemand is geweest met een sleutel.. Gelukkig waren er 2 vriendinnen en een moeder van Anna bij ons op bezoek en hebben ons erg goed geholpen. We hebben aangifte gedaan bij de Spaanse politie en alles proberen goed te regelen. Toen het bezoek weg was hebben we ons niet echt meer veilig gevoeld wat wel erg jammer was. Gelukkig is dit pas in de laatste weken gebeurd in plaats van in het begin. We probeerden ons erover heen te zetten en hebben nog super leuke dingen gedaan en veel genoten van onze laatste dagen. Als afscheid van stage hebben we nog geborreld met de collega's. Ook zijn we nog uiteten geweest met Leo en Vanessa (de eigenaren) en daarna Gin Tonic gedronken op een Sky bar. We hadden allemaal 1 drankje en we moesten uiteindelijk 60 euro afrekenen, dat is dus ongeveer 15 euro voor een Gin Tonic :o Maaar gelukkig wilden hun nog wat terug doen en betaalde hun het voor ons. :)

Leo had ons 2 dagen later naar het vliegveld gebracht en vlogen we weer naar het kikkerlandje Nederland. Daar stond Tijn op mij te wachten en was ik weer veilig thuis gebracht.

Ik heb echt een super tijd gehad en ik zou het zo weer over doen!